Reakcie na knihu

24.07.2021 15:02
  • Kniha je už po prečítaní pár listov úžasná, citlivá a tak intímna a emotívna. Nemôžem sa dočkať keď si z nej prečítam viac. Lucia

  • Nádherná kniha s krásnymi a duchaplnými myšlienkami. Ďakujem, bol to jeden z najkrajších darčekov. Jana

  • Katka Tvoju knihu som zhltla za jeden večer. Krásne, obrázkové, neamerické, neprepozitívnené, srdečné, autentické... viem, že prečítam ešte veľakrát stránku po stránke pomaly... sadla mi Tvoja kniha. Martina

  • Odkedy som držal v ruke Krajinu so žltým nebom, pre mňa už iná predstava nie je. Nie sú to už farby neba a krajiny, to už je niekde úplne inde. Pozoruhodné je, keď sa od toho času zadívam vysoko na nebo, putujem... do hĺbky. Krajina so žltým nebom nie je kniha, aj keď tak vyzerá. Je to filozofia bytia, návod na život, pomôcka pre bezradných a zúfalých, plmá radosti, pokory, vyznaní. William

  • Tak veľmi ti želám všetko zdravie sveta, nech napíšeš ešte desiatky takýchto posolstiev! Diana

  • Drahá Katka. Ďakujem za Tvoju nádhernú knižku. Z chuti som sa pri nej nasmiala a z hĺbky duše vyplakala. Je tak priama, úprimná, skutočná, že je dokonalým kompasom a sprievodcom v životných situáciách keď Persona ide na špacír a Dušu nechá zabudnutú kdesi, mysliac si, že je múdra, šikovná, schopná. Prd je. Akurát sa len stratí. A zúfa si (keby si to priznala) ako malé dieťa. Tvoje slová spolu s krajinou do ktorej si otvorila brány dokorán prostredníctvom svojich obrázkov sú LIEK. Maják na cestu návratu Persony k Duši - Domov. Eckhart Tolle je sila. Ale jeho som pochopila až po veľkej osobnej traume a následnej snahe o katarziu. Nie vždy sa však rozhodneme takúto bolestnú skúsenosť podstúpiť a prežiť naplno a aj preto je možno pre mnohých neulapiteľná a nepochopiteľná. Avšak Tvoja kniha Krajina so žltým nebom je pre všetkých. Je nádherným lúčom, hladiacim vánkom. S hlbokou úctou a vďakou, že mi bolo dopriate toto nevšedné láskyplné stretnutie. Silvia

  • Ono to vyzerá ako kniha, ale v skutočnosti to je kľúčik k vlastnej duši, vstupná brána do seba samého, návod na vďaku a porozumenie, stačí len vnímať... Vilo

  • Darovala som tvoju knihu mojej sesterke... a toto mi napísala: Tá kniha je nádherne precítená, je to príšerne citlivá duša čo ju napísala... ručala som na každom riadku!!! Janka

  • Po Vašej knihe sa zo mňa stal básnik. Rišo

  • ... ako ja nemám rada knihy ako dar. Nikdy sa nikto netrafí. Musím však povedať, že toto bolo prekvapenie. Vašu knihu som videla prvý krát keď som ju dostala na meniny od kamarátky a keďže som knihomol a poznám každú novinku, prekvapila ma. Až potom som zistila, že je to úzkoprofilový tovar a v kníhkupectve je nenájdem, tak preto. Pozná ma, vie, že nemám rada dary tohoto typu ale usmiala sa a povedala "uvidíš". Zaujala ma hneď krásnou obálkou, také sa už málokedy vidia. Zbežne som ju prelistovala a už som sa od nej neodtrhla. Málokedy ma niečo prekvapí. Klobúk dolu, takáto literatúra by mala byť povinná.  Nehovoriac o tých úžasných obrazoch. Ste poklad. Veľký. Ďakujem. Kamila

  • Ďakujem, že si sa podelila o dar, ktorý nevidno, ale hreje. Danka

  • Katka, to je niečo úžasné, Vaše obrazy, Vaše slová, Vaša energia. To je čistá Láska. To je nová Zem a nové Nebo. Nech sa dostane ku každému. Maja

  • Ahoj Katka, držím v rukách Tvoju knihu a neviem sa jej nabažiť. Ešte som ju len prelistovala, ale už teraz viem, že to bude moja biblia. Je prekrásna a hovorí mi z duše, keďže som si prešla tým čo ty. Mám z nej obrovskú radosť a veľmi veľmi ti ďakujem. Text mi bude inšpiráciou k žitiu a krásne obrázky k maľovaniu.  Hana

  • Milá pani Katarínka, ďakujem veľmi pekne za knižočku. Už som ju prečítala skoro celú.  Vaše myšlienky, názory, slová, ktoré ste vložili do tejto knižočky sú pre mňa povzbudením, útechou. Asi sa budem k nej vracať ako k modlitebnej knižke. Mariana

  • Katka, Tvoj "maľbopis" je taký rozpoznateľný... tie obrazy tvoje úplne žijú... cítim tam všetko... vôňu, počasie, aj bosé nohy na lúke pri zbieraní jednotlivých kvetov... ďakujem. Zuzina

  • Dobrý deň Katka. Tak dnes som dočítala Vašu knihu a musím povedať, že má obrovskú "váhu". Naozaj, keď človek číta pozorne a precíti každé jedno slovo, čo ste tam napísala... Je to sila. Myslím si, že môže dodať veľa síl a optimizmu každému, kto si ju prečíta. Ja si ju budem čítať opätovne a tentoraz ešte pomalšie a po kúskoch. Budem sa snažiť ju preciťovať ešte viac... Každé jedno slovo...Veľmi sa snažím preciťovať prítomný okamih, ale priznám sa, nie vždy mi to ide... Ale budem na sebe pracovať ďalej. A Vy, len pokračujte v tom, čo robíte, ste v tom skvelá. Pomáhate tak veľmi veľa ľuďom a možno o tom ani neviete. Držím Vám palce a prajem všetko dobré. Jana

  • Pre mňa najmotivujúcejšia literatúra, akú som mala česť kedy držať v rukách a čítať. A vďaka voľným priestorom v knižke si do nej vpisovať vlastné čiastočky môjho príbehu. Mimi

  • Milá pani Katka, práve som dočítal Vašu knižku a chcem Vám z hĺbky srdca poďakovať za Vaše slová a myšlienky , ktoré ste do nej vložili. Skutočne hlboko ma oslovili a zasiahli a verím, že máte v pláne napísať aj ich pokračovanie. Stanislav

  • Prekvapilo ma, s akou ľahkosťou dokážeš z ľudí ošúpať vrstvy ako z cibule. Kati, paráda. Veronika

  • Vždy pri pohľade na žlté nebo si v mojej mysli. Tvoja knižočka je pohladenie duše. Marta

  • Vieš, koľkým ľuďom bude tá knižka parťákom, motivátorom, možno niekomu záchranným lanom? Mnohým. Krásna je. Človečinová. Sandra

  • Keď si mi podpisovala svoju knihu, žiadala si ma o spätnú väzbu. Našiel som jednu chybičku. Záložka. Bola zbytočná... Miro

  • "Mami, a vieš, čo sa mi tam najviac páči? Na strane 127. Skúšala som to. Aj ty to skús." Dianka

  • Každý jeden obrázok akoby sa nám prihováral ... neviem to vysvetliť, ale sú veľmi živé a cítim pri pohľade na ne veľmi príjemné pocity. Je to úžasné. Jana

  • Dobrý večer Katka, knižky som si dnes bola vyzdvihnúť a akurát som si jednu aj prelistovala a musím povedať, že už len tie Vaše maľby ma zahriali pri srdci, úplne sú krásne a plné pocitov. Je to radosť si prezerať takúto peknú zbierku Vášho Ja, talentu, ktorým ste boli obdarená. Je mi však ľúto Vašej choroby, no na druhej strane skladám klobúk pred tým, ako pozitívne rozvinula Váš vnútorný svet. Prajem Vám všetko dobré, držte sa a naďalej takto pekne a pozitívne pôsobte na všetkých ľudí naokolo. Svet potrebuje takých ľudí. Jana

  • Ďakujem za Tvoju pokoru, múdrosť, humor, ľudskosť a hlavne tú lásku, ktorú žiješ. Petra

  • Milá Katka, posielam Vám krásny jarný pozdrav. Týmto Vám chcem poďakovať za Vašu krásnu a čistú dušu, ktorá je obsiahnutá v "Krajine so žltým nebom"... čítala som ju po kvapkách a nasávala Vaše úžasné ilustrácie. Anka

  • Si ako virtuóz, ktorý hrá na svojich obrazoch a ľudia cítia, že farby ktoré sa namiešali, sú tie najlepšie. Absolútna harmónia. Micha

  • ... a vieš, čo je na tom vynikajúce? Že pri tých kvantách motivačných kníh v kníhkupectvách plných slov, čo máme a nemáme robiť, je táto tvoja v porovnaní s nimi výnimočná. Lebo hovoríš o sebe, a pritom hovoríš o každom z nás. Dostaneš sa pod kožu bez násilia a zmeny môjho názoru, a predsa po prečítaní zistím, že si ma zmenila. A je to dobré, keď zistíš, že si akýsi lepší. Dano

  • Milá Katka, ak dovolíš, budem Ti tykať. A prosím, aj ty mi tykaj. Ďakujem za nádherné chvíle, ktoré som strávila pri čítaní tvojich úžasných myšlienok a preciťovaní krás z tvojich obrazov. A vraciam sa každý deň aj k tvojej útlej, no veľmi vzácnej knižočke. Nádherný list si poslala maminke do neba. Precíti to najviac ten, kto stratil maminku (i otecka). O to viac si to mala ťažké, pretože maminka odišla nečakane, počas tvojej liečby. Máš veľký dar, nielen vyjadrovať svoje pocity prostredníctvom obrazov, no dokážeš aj slovami pomenovať a vystihnúť, čo prežívaš a cítiš. Úžasné, originálne a nezabudnuteľné myšlienky sú v tvojej knihe. Niekedy stačí málo, aby to znamenalo veľa. Staší prečítať Krajinu so žltým nebom. Ďakujem. Anna

  • Dievčatko... to nie je kniha. To je cesta. Alena

  • Jednoznačne s vodeodolnou maskarou. Martina

  • Knižka je iná ako tie, ktoré poznám.  Je veselá a smutná súčasne, A krásne farebná, nielen kvôli obrazom. A určite nie je na jedno prečítanie. Silvia

  • Tvoje farby skutočne hrajú a strunách života, dotýkajú sa neba, voňajú, sálajú teplo, pozdvihujú odhodlanie žiť, a každý jedinec si vezme kúsok so sebou... navždy. Vilo

  • Čakala som od knihy veľa, podľa toho čo som počula a čítala na internete. Som rada, že sa moje očakávania naplnili, aj keď ako píštete aj vy vo svojej knihe o očakávaniach, sú take všelijaké krivolaké. Slová ma očarili a obrazy ani nehovorím, tie sú úplným skvostom! Alena

  • Čakala som od knihy veľa, podľa toho čo som počula a čítala na internete. Som rada, že sa moje očakávania naplnili, aj keď ako píštete aj vy vo svojej knihe o očakávaniach, sú take všelijaké krivolaké. Slová ma očarili a obrazy ani nehovorím, tie sú úplným skvostom! Alena

  • Už sa neviem dočkať ďalšej. Bude ďalšia? Úplne by stačili otázky a prázdne strany doplnené tvojimi obrazmi. Už teraz sa teším. Júlia

  • Čakala som od knihy veľa, podľa toho čo som počula a čítala na internete. Som rada, že sa moje očakávania naplnili, aj keď ako píštete aj vy vo svojej knihe o očakávaniach, sú take všelijaké krivolaké. Slová ma očarili a obrazy ani nehovorím, tie sú úplným skvostom! Alena

  •  Keď si ešte len rozmýšľala nad tým, že ju napíšeš, povedala si, že chceš, aby zanechala stopu. Podarilo sa Ti to. Peter

  • Katarínka! A to ste všetko maľovali vy? Bola moja prvá myšlienka. Pochopila som že áno a potom som objavila Vašu stránku a skoro som odpadla. Toľko nádhery! A ja sa o Vás dozvedám len tak náhodou? Potešili ste moju dušu, srdce aj oko. Veľmi. Ďakujem Vám za to. Erika

  • Milá Kaťo. Kniha Krajina so žltým nebom je to naj! Chela som napísať prívlastky, ale nevedela som nájsť tie správne, ktoré by to vystihovali. Krásna, navonok aj vnútri. Keď v nej človek listuje, akoby sa ocitol v novej dimenzii. Bude aj pokračovanie? Vlasta

  • Jedinečná. Vlado

  • Knihu som dostala ako darček od susedy. Priznám sa, že nerada dostávam knihy, mám svoj obľúbený žáner a málokto sa vie do neho trafiť. Hneď ako som ju dostala ma upútala obálka. Kúzelná. Waw, hovorím, to kto maľoval? Suseda vraví: "Autorka celej knihy. A ja ju poznám!" dodala hrdo. Schmatla som ju do ruky a začala v nej listovať. Kto je to? Prečítala som si zadnú stranu a hneď som mala v očiach slzy. Chcela som nám urobiť kávu, ale poslala som ju domov, že káva bude neskôr. Odišla, sadla som si na gauč a začala som čítať. Alebo pozerať obrázky. Nevedela som, čo skôr. Potom som zasa čítala. A zasa obrázky. Zrazu som naďabila na prázdne strany a Váš preslov k nim. Hneď som si išla pre pero. Pokračovala som v čítaní, pozeraní obrázkov a písaní mojich vlastných poctiov a myšlienok. Začali ma zaplavovať také zvlástne a silné emócie, aké som veru už dávno nepociťovala. Miešalo sa to vo mne ako v miske, snáď všetky chute sveta. Sladké, trpké, slané, horké, korenisté, ľahké, ťažké. Neuveriteľné. Chcem sa Vám veľmi pekne poďakovať za tento úžasný dar, určite najkrajší, aký som kedy dostala. Pretože vo mne ostane naveky a pretože ste vo mne otvorili niečo, čo kdesi hlboko spalo. A to mám 62 rokov! Milena

  • Len nám buď zdravá, milá Katka, nech šíriš ďalej to, čo my ostatní potrebujeme a ani o tom nevieme. Adrián.

  • Škoda, že som túto knihu nedržala v rukách pre pár rokmi, asi by som isté veci urobila inak. Menej egoisticky. Ale asi je to naozaj tak ako píšete, všetko je tak ako má byť a všetko k nám príde v ten pravý čas. Ďakujem Katka. Marta

  • Ďakujem. Ďakujem. Ďakujem. Petra

  • Ešte som pri žiadnej knihe tak neplakala a nesmiala sa zároveň. A nielen pri slovách, dokonca aj pri obrazoch, tak zrazu, bum. Ako blesk. Silné. Je to určite jedna z najsilnejších kníh, aké som kedy čítala. Ak nie najsilnejšia. Priska

  • Ako keby ste písali o mne. Mne. Ďakujem Vám. Ďakujem. Úžasná terapia. Pomohla. Pomáha. Bude pomáhať. Viac neviem povedať. Plačem. Ďakujem. Dana

  • Ahoj Katka. Ďakujem  za dar, za knihu, ktorú som pochopil hneď, že nie je ani tak o čítaní, ale o pohľade srdcom, o čase, ktorý sa neponáhľa dočítať, ale vážiť si, o chvíľach, kedy ju držím v rukách a som si vedomý blízkosti a podelenia, o chvíľach lepšie prežitých ak ju odložím a idem medzi ľudí. Stano.

  • Srdcu blízka Katka, ďakujem za útlu knižku. Len som nahliadla... na prečítanie musí prísť chvíľka, keď budem sama doma... lebo že si pri čítaní porevem ako opustené slonie mláďa je isté... Miriam

  • Milá Katka, dnes prišla knižka, zo srdca ďakujem. Osobný odkaz... moja duša pochopila. Slzy vďačnosti boli toho dôkazom, keď ssom sa dostala k poslednej stránke. Ďakujem za obrázky... motýľa... dievčatka na schodoch a fialové stromy... Adriana

  • Konečne sa mi podarilo vrátiť k Tvojej knihe a prečítať ju bez toho, aby som revala. Je neskutočne krásna. A hlboká. Hneď mám chuť vybehnúť a žiť! Rada sa k nej budem vracať. Katka

  • Krásna kniha, myšlienky, ktoré donútia čitateľa rozmýšľať a hodnotiť život. Obrázky, pohladia dušu, potešia zrak. Strana 164 až 166 "poučka" pre život v každom riadku... už len sa to naučiť a konať tak. ĎAKUJEM že som mohla, že ju mám, že bude mojou spoločníčkou v radosti aj smútku. Jarmila

  • Plakal som. A vraj chlapi neplačú. Plačú. Vždy som si myslel, že plačem iba keď som smutný, ale teraz som nebol smutný. A aj tak som plakal. Zasiahla ma aj moja reakcia, ale hlavne ma zasiahla tvoja kniha. To je to správne slovo - zasiahnuť. Šibalsky si sa dostala vo mne na miesta, kam sa nedostáva nikto. Stačilo pozrieť na obraz, tie slová to už len doťukli. Ale presne. Vlado

  • Vždy som si myslela, že viem. Ale až po prečítaní Vašej knihy, vlastne už počas čítania, som prišla na to, že neviem vôbec nič. Ale vďaka Vašim slovám som  prišla aj na to, že to nevadí. Taký kľud sama v sebe som necítila už niekoľko rokov. Ďakujem za Vaše slová a za prekrásne obrazy. Marta

  • Vzala som knižku od Vás pre svoju švagrinku a doslova som ju zhltla. Vaša kniha je pre mňa tá najcennejšia, akú som kedy v živote držala a čítala. Otočila mi svet, v ktorom som sa trápila, bojovala, hľadala spôsoby prežitia ale hlavne som bojovala so svojim nesebavedomím a vy ste mi otvorili oči. Zo srdca Vám ďakujem! Mirka

  • Milá Kaťo. Počúvala som ťa u Evity a hneď som zatúžila mať knihu u seba. Prišla rýchlo, za čo ďakujem. Musím povedať, že na Vianoce som dostala veľa darčekov, ale práve táto kniha bola najcennejším. Ako si povedala v rádiu, je to kniha, ale nie je to kniha. Je to niečo, čo v sebe obsahuje všetko. Pán Boh si k sebe berie veľa dobrých ľudí. Som vďačná, že Teba tu nechal. Cítim, že to dobro, ktoré šíriš cez obrazy a slová, sa rozlieva tam, kam má a zohrieva srdcia nás všetkých. Eva

  • Kaťa! Mám tvoju knihu doma tri minúty a už som zrevaná ako dážď. Zuzka

  • Katuška, tvoju "Krajinu so žltým nebom", plnú lásky, viery a vnútornej sily som zhltol na jeden dúšok. Je to nádherné a inšpirujúce. V súlade s tvojim záverečným mottom ti želám čo najväčšiu dĺžku, aby si sa mohla rozpínať do čo najväčšej šírky a prenikať do čo najväčšej hĺbky. Aby si aj naďalej rozdávala ľuďom lásku a radosť v súlade s tvojim talentom a spríjemňovala im svojimi obrazmi, svojimi výpoveďami život, tak ako mne. Veľké ďakujem. Igor

  • Táto kniha je zázrak. Stretlo sa v nej toľko krásneho umenia s ešte krajším umením, spojeného s múdrosťou, láskou, obetavosťou, pokorou a nádherou, koľko som na jednej kope ešte v živote nevidela. Na jednej zo stránok som podľa Katkinho návodu vyslovila želanie. Bol to úplne iný pocit, ako keď si želám niečo sama pre seba. Toto bolo iné. Mala som pocit, aký som mala naposledy ako malé dieťa. V tej chvíli som pocítila obrovskú spokojnosť a vieru. Že želanie sa určite splní. A hneď na druhý deň sa stalao niečo, čo mi naznačilo, že to tak bude. Celú knihu som prečítala jedným dychom a každý deň sa mám chuť k nej vrátiť. Nechala som si ju pri posteli a každý večer obdivujem stránky s fotografiami tých nádherných malieb, ktoré ma tak fascinujú, že pri pohľade na ne sa chcem naučiť maľovať. Je to jedno veľké kúzlo a ja Vám Katka ďakujem, že som sa mohla pokochať takou nádherou.  Ivana

  • Kati, kniha prišla. Zhltla som ju na jeden šup... je proste úžasná... aj som si pri nej poplakala. Musím ten neopísateľný zážitok ktorý z nej mám ešte v sebe spracovať - chytila ma za srdce, dušu. Je úžasné, že táto kniha vďaka Tebe vznikla. Evka

  • Práve som dočítala a začínam odznova. Petra

  • Takú knihu môže napísať len ten, kto  má v srdci kopec lásky. Vďaka Katarínka. Katka

  • Som na strane 26 a revem jak kôň. Presne tieto pocity a otázky. Som rada, že som sama doma, lebo moji blízki by si mysleli, že sa ľutujem. Ale neľutujem. Strašne som rada, že si to dala, že ti je dopriate byť s tvojimi blízkymi a že si mohla toto pre nás ostatných napísať. Vanda.

  • Ahoj, pred chvíľou som sa dostala ku knihe... nemám slov... som za polovicou a je nádherná.. síce vkuse plačem, ale klobúk dole pred tvojou odvahou, odhodlaním, postojom a silou. A tie maľby, odpadavam z nich, nieco neskutočné. Už teraz mi tá kniha dala veľa. Núti ma zamýšľať sa nad mnohými vecami a pozerať sa na ne inak. Ani to nedokážem slovami opísať. Lenka

  • Bože, veď Ty si ma rozplakala už na prvej strane! ďakujem Ti za krásnu knihu, bude mať čestné miesto v našej knižnici aj v mojom srdci. Klaudia.

  • Keď otvoríme prvé strany, zaplačeme, čítame ich so zatajeným dychom a dúfame len v to dobré. Ďakujem, že si, Katka. Zuzu

  • Teším sa na Tvoju knihu. Viem, že budem plakať, ale slzy od Teba chutia úplne inak - teším sa na ne! Ivana

  • Katuška, ďakujem. Plačem... zasiahla dušu. Janka

  • Neviem opísať tento príbeh. Silný príbeh ženy, ktorá bojovala so zákernou chorobou, opísala si nádherný životný príbeh, dojatie, citátay žitia a pokračovania v poslaní. Našla si sa vo farbách a učíš nás ľudí maľovať svoje zmysly. Si úžasný človek plný pokory a sily bojovať za iných. Aj táto kniha bojuje pre nás všetkých, aby sme porazili to, čo lekári považujú za nemožné. Keď otvoríme prvé strany, zaplačeme, čítame ich so zatajeným dychom a dúfame len v to dobré. Ďakujem, že si, Katka. Zuzu

  • Knižka je prečítaná. Nádherná je. Na jazyk sa mi valia slová chvály, úžasu a obdivu... Krásne napísaná, aj som si poplakala, aj som sa zchuti zasmiala. Čisté strany zatiaľ ostávajú čisté, ale k Vašej knihe sa určite budem vracať a potom dám na papier slová, myšlienky, ktoré sa zatiaľ bojím vysloviť, alebo si ich pripustiť. Katka, veľmi pekne ďakujem za túto nádhernú knihu. Už dávno vo mne nezanechala knižka také emócie ako tá Vaša. Dúfam, že v písaní budete pokračovať. Hanka

  • Moje Kaťo! So studničkovými očami. Pokojnými ako lesná tônka. Láskavými ako morské očko. Predovšetkým v nich vidím tú krajinu so žltým nebom, o ktorej si písala. Ktorou si prešla, aby si sa jej nielen dotkla. Nikto by to nenapísal lepšie, aj keď ja som to prežila inak. Cítim, ako si tu vždy pre mňa a pre iných. Zorka

  • Tvoja kniha bude skvostom v mojej knižnici a už teraz viem, že sa k nej budem často vracať a to ja nezvyknem. Ďakujem za zážitok a prajem veľa čitateľov a dúfam, že týmto skvostom nekončíš. Petronela

  • ...je to sila. Martin

  • Na ktorejkoľvek strane ju otvorím, mám slzy v očiach. Neuveriteľne sa ma dotkla. Janka

  • Toľko lásky. Toľko tepla. Toľko prijatia. Ďakujem, že si napísala to, čo mnohí nevieme vysloviť, a predsa je to také dôležité. Milan

  • Iba jedna kniha v živote ma dokázala okamžite rozosmiať alebo rozplakať. Táto je druhá. Ďakujem, Katarína. Alexandra

  • ... len pár strán náhodne som zatiaľ prečítala a revala som... lebo normálne som mala pocit, že sedíš oproti mne a priamo mi to hovoríš a v mojej teraz neľahkej situácii je to kniha pre mňa ako stvorená. Zuzka

  • Celý život sa učíme a uvedomujeme si, že nič nie je iba čierne a biele. Tento víkend som sa naučila, že nebo môže byť aj krásne žlté. Kati, ďakujem za tvoju nádhernú knihu, za slová a úprimné myšlienky v nej, ktoré mi pomáhajú prežiť nielen šťastné pocity z maľovania, ale predovšetkým uvedomiť si, čo je v živote najcennejšie a dôležité. Katka

  • V knihe sú miesta, kde si pomenovala to, čo som tak dobre ja nevedela vysloviť, ale ty si tomu dala správne slová a zase niekde si mi otvorila oči, dala povzbudenie i motiváciu. Maťa

  • Trvalo asi 30 sekúnd od otvorenia prvej strany a bola som utopená v slzách... Nie smútku, ale dojatia a takého toho, že kýveš nevedomky hlavou a v duchu si vravíš áno, áno, tak, presne. Plná optimizmu, dobroty, zmyslu pre humor, chuti žiť aj životnej múdrosti... tento životný postoj z tej knihy priam kričí. Je to kniha, o ktorej už teraz viem, že po nej budem siahať opakovane. Táto kniha je terapia sama osebe. Ďakujem. Zuzka

  • Táto kniha sa zapíše do histórie. Katarína

  • ... tie obrazy spievajú. Anka

  • Neviem, ako to robíš. Ale robíš to dobre. Robo

  • Toto je niečo, čo sa nedá vysloviť. To sa dá iba cítiť.  Prebudila si vo mne dieťa a za to ti ďakujem. Michal.

  • Nie som nejaký čitateľ alebo milovník kníh, a vlastne ani obrazov. Ale to, čo vychádza z Teba, ako keby bolo z iného sveta. Je úžasné, čo si dokázala, a ako si to všetko obsiahla v obyčajnej knihe, ktorá ale vôbec nie je obyčajná. Obrazy sú silné a krásne, prihovárajú sa a o slovách ani nehovorím, tie to všetko umocňujú. Skladám klobúk a ďakujem za otvorenie dverí do sveta, o ktorom som ani netušil, že existuje. Peťo

  • Neviem, či to bolo cieľom knihy, ale pomôžeš mnohým. Ani netušíš. Dagmar

  • Kati, práve som dočítala tvoju knihu... na jeden dych, na jeden šup. A to som si vravela, že len stránku, dve. Wau. Vďaka za hlboké i vtipné myšlienky a slová. Vďaka za inšpiráciu, pohladenie a cestu (mnou samou), na ktorú si ma pozvala. Ďakujem. Mirka

  • Či je mi veselo, smutno, hocijak, niekedy knižku len chytím a znpva prelistujem, niečo náhodne prečítam a hneď mi je lepšie. SlávkaPozriem si tvoje malby a viem, ze to, co robis, je autenticke. Je jedno, ci je to dobre alebo naprd, je to z tvojej duse a ono to su len dobre veci, lebo cim si laskavejsia, plna mieru, dobroty a radosti, tak tym su tvoje diela plnsie a vychadza z nich to, aka v skutocosti si. To je zakon zivota. Mario

  • Neviem povedať, či je veselá alebo smutná. Ale je to jedna z tých kníh, ktorú musím mať na nočnom stolíku. Už len pre ten pocit, že tam je. Maťa

  • Tvoja kniha nie je vôbec smutná, naopak. Je neuveriteľne živá, krásna a hlboká. Presne si vystihla slová, ktoré máš na obálke: Tajomstvo, hĺbka, chvenie. A tie obrazy spievajú! Zuzka

  • Som fakt knihomol, ale nespomínam si, či som sa na nejakú knihu tak tešila ako na túto tvoju. A Kati, nesklamala. Aj by som ti povedala, aké pocity vo mne prevládajú, ale sama neviem, všetko sa to vo mne mieša. Radosť, smútok, hnev, pokoj, neviem. Ešte dlho sa budem chvieť. A keď skončím, začnem čítať odznova. Majka

  • Myslela som, že tie vreckovky nebudem otvárať. Mýlila som sa už pri prvých stranách. Veronika

  • Ono je to tak... Dostojevského číta človek raz a dlho, aby pochopil, čo je medzi riadkami. Tvoje slová sa nedajú zapamätať na jeden krát, lebo state, myšlienky a hĺbka potrebujú byť absorbované. To si vyžaduje čítať znovu a znovu. Viky

  • Katka, zo srdca ďakujem! Kniha je úžasná! Objednávam ďalšie dve. Denisa.

  • Už keď som ju chytila do ruky vedela som, že bude mať na mňa vplyv.  Katka

  • ... vonia človečinou a to je najviac. Erika

  • Ako som sa cítil pri čítaní? Emócie. Ako som sa cítil po čítaní? Slobodnejší, voľnejší, šťastnejší, nebojácnejší. Miro

  • Ďakujeme za Krajinu so žltým nebom! Katka

  • Keď si nevieš vybrať obraz na stenu, prelistuješ v knihe a máš ich sedemdesiat. Pekne dotvárajú kolorit tvojich slov. Braňo.

  • Aj ja ti želám všetko najlepšie. Volám sa Mário a som rád, že si. Áno. Niečo som si z tvojej knihy prečítal. Takýmto nejakým podobným dovetkom tvoja kniha aj končí. Si veľmi múdra a byť múdrym človekom je správne. Boh ti nepripravil v zivote len pekné veci, ale dal ti múdrosť a silu, aby si vo všetkom vytrvala. Aj tak sa to niekedy deje. Mário

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------