...keď "učenie" chutí!

20.06.2018 22:57

Toto je Anicka, dcera mojich kamaratov a susedov. Anicka ma 10 rokov a ked som pred 3 rokmi zacala malovat, po kratkom case zacala malovat so mnou. Z casu na cas prebehla cez plot a santili sme na platnach. Absolvovala dve urovne mojho skupinoveho kurzu, ale kedze je to aktivna mlada slecna, viac uz nestihala. Tak jej Jezisko kazdy rok dava sukromne "hodiny" u nas v obyvacke. Dnes sme si urobili spolu pekne tvorive popoludnie, kecali sme a smiali sme sa, ucili nove veci a vznikli z toho tieto dva prenadherne obrazy. Ked sa jej na zaciatku opytam, co by chcela malovat a ukazem jej par napadov na mojich malbach, usmeje sa a povie: "To je krasne! Ale to ja nezvladnem"...a ja sa vzdy usmejem naspat a poviem: "Ale zvladnes." Nacapeme si farby na spolocnu paletu a malujeme kazda na svojom platne. Zvlast, a pritom spolocne. Som na nu velmi, velmi hrda. Ono to ani inak nejde ked vidite tie iskricky v ociach, uprimnu radost z malovania a srdiecko ako jej poskoci vzdy, ked vidi vysledok.